tisdag 24 maj 2011

v.21

Ny vecka, nya möjligheter... Tyvärr verkar det som att jag inte kommer få min nya bil denna vecka utan nästa (hoppas jag).
Loppan och Lusen fick 2 nedslag i finalen på NHPS. Hon var helnöjd, han kändes tydligen riktigt riktigt fin. Snart så kommer nollorna, det är jag säker på! Ingen Petherträning idag, den är inställd. Det är väl så att det är många som rider båda helgerna i Åby och då är det onödigt att träna hoppning även idag.
Igår fick vi veta att Amanda och Lusen ska få åka till Drammen i Norge om ett par veckor och tävla. Hur kul som helst!!!

Jag har tillbringat hela helgen i trevligt sällskap på NFK's stora gräsbana. Lokal + regional hoppning för ridhäst. Jag solbrände mig i ansiktet som attan. Igår när jag vaknade hade min underläpp svullnat så jag såg helt muppig ut, men den lilla mannen hemma fick sig ju ett gott skratt iallafall. Jag blev tvungen att hålla en isbit mot munnen en halvtimme innan jag kunde hasa mig iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar