lördag 14 maj 2011

Kroatien tur och retur

Som jag tidigare nämnt här på bloggen så var vi förra helgen på en weekendresa till Zadar i Kroatien med goda vänner. Här kommer några bilder från resan:


Laban hjälper till att packa

In the air

Flygplansdricka

Framme!!!

Kärleken fotar och jag fotar Kärleken

Många fina båtar såg vi...och en del inte längre så fina

De snyggaste brunnslocken jag sett

Trivsam solnedgång

Jag hade valt RÄTT skor, det hade inte alla i sällskapet som fick riktigt ont i tassarna av allt knallande.

Kunde inte låta bli att fota denna filmplansch. Tänk vad skoj det kan bli på ett annat språk.

J står faktiskt inte i vattnet och fotar med kläderna på även om det ser ut så.
Vattnet sa de var ca 16-17 grader varmt, men vi var ju inte där för att bada, det får vi ta nästa gång. Otroligt härlig färg och väldigt klart var det iallafall.

En av restaurangerna vi besökte under helgen

Många fler bilder blev det givetvis, men nu orkade jag inte lägga ut fler...

Hemfärd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar