fredag 20 maj 2011

Åby Dag 1

Jag fick äntligen träffa min älskade Casper igen.
Tänk bara för ett par år sedan var han min och vi höll på att vinna meetingpriset (en trailer) på NHS. Blev i slutänden slagna med endast ett poäng av Henrik Lannér. Nu är han såld till Sofia F och verkar ha det jättebra, själv har jag blivit en soffpotatis och låter Loppan sköta tävlandet och det mesta av tränadet.
Amanda hoppade Lusen i 135 igår och hade ett ynkligt nedslag i en annars jättefin runda. Jag lägger upp en film på detta ikväll. Lusen fick vara med på prisutdelning iallafall för Malin hade ställt in sin Cisco redan och skulle in och hämta den blåa rosetten för sin andraplats, så Lusen var en gentleman och ställde upp.

Jag köpte ett par nya ridbyxor. Det var en utställare där som hade tok-rea så jag köpte ett par marinblå Equiline.

Loppan lyckades givetvis lura av Mormor både ett par nya ridbyxor och en väst som hon modellar här med en galen Maggan i bakgrunden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar