tisdag 29 mars 2011

Kvälls inlägg...

Hej Hej !
Ja som sagt ingen Pether-träning idag. Synd, hans träningar är verkligen lärorika och roliga, jag lär mig alltid nått nytt eller löser problem i stort sätt varje gång ! :) 
Men i alla fall, eftersom det inte blev nån träning så tog jag en sväng på stan med bästis Lova innan jag åkte hem och tro det eller ej, men tog mig faktist i kragen och drog på mig "de icke sönder slitna" löparskorna! *stolt*
..Och i stallet idag var de en betydligt bättre stämning. Ossy verkade må mycke bättre idag. Han hade ju fått ett litet sår precis i leden igår, som antagligen var väldigt obehagligt när han skulle gå så han halta omkring lite. Men tjockOssy är ju oftast LITE drama queen och idag mådde han finfint och gjorde hyss som vanligt :) 
Mamma fick rida i genom Lusen, som såg jätte fin ut ända fram tills grannen kom med sina islänningar och skena förbi ridbanan som suddiga streck... smidigt!.. Som tur var hade inte jag hunnit ner med Kakan än. *puuuhh* Det hade blivit festligt om hon hade vart där då!  Hon var stressad som det var över att Lusen stod o sov i mitten medan jag försökte jobba henne, så tog bara o trava o försökte få henne att slappna av idag.

Nu ska jag ta och sova, sweet dreams everybody!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar