torsdag 24 mars 2011

Gästinlägg av Mamman

Igår var Loppan på bio så det var jag som skulle ta hand om vilddjuren själv. Medans jag red Ossy så fick Lusen ta årets premiärtur i skrittmaskinen (som är ett av de få ställen det fortfarande är snö på). Kakan gick i hagen bredvid Lusen när han pulsade runt och spelade över så mycket hon orkade. Ossy börjar kännas riktigt lydig nu även om konditionen tryter både på honom och mig så det inte blir några långa pass. Snart kanske det är dags att ge sig ut på ridbanan och börja hoppa lite, eller om jag ska överlåta det till Loppan… (har inte bestämt mig riktigt)
Jaha, och vad såg Barnet på bion då? JUSTIN BIEBER?!?!?! Jisses kors säger jag, fanns det inget mer spännande att se???
P.S Jag såg massor av Tussilago på vägen hem från jobbet :o)   VÅÅÅÅÅÅR!!!!!
*kram*  // Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar