onsdag 16 november 2011

Stör mig på reklam

Tror jag ska ta tid på hur långt ett normalt avsnitt av t ex CSI eller Greys Anatomy vekligen är. Tycker att det numer är så mycket reklamavbrott att den tiden känns längre än den som man verkligen ser på det man vill. Dessutom har jag börjat störa mig något enormt på att vissa reklamsnuttar är så oerhört lika. Är det inte meningen att om man är en riktigt bra reklammakare så ska man få kunderna att direkt associera till den produkt eller det företag som reklamen gäller???

Kolla dessa:



Jag undrar vad dessa bleka spindelsmala brudar i mörka rum att göra med Hennes, Kicks och Marabou??? Har de fått någon slags rabatt för att använda "samma" reklamfilm??? Eller har han/hon som skapat detta (för jag förutsätter att det är en och samma person som gjort alla tre) total idétorka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar